sunnuntai 13. toukokuuta 2012

viikonloppujuttuja

Huomasin et oon unohtanu taas vähä päivitellä tätä blogii, et sori lukijat ku ei oo tekstii hetkee aikaa näkyny. Mut laitampa tästä nyt vähä juttuja tält viikolta , kaikkee mitä oon tehny ja sillasta. Noh ensinnäkin keskiviikkona oli siis mun ja Nikon 3kk ja sen kunniaks käytiin leffassa! Se leffa oli iha sulonen tai sellane hassu , mut toisaalt tosi tylsä! :D Meit oli siel leffas kymmene ihmist. Nomut sen leffan jälkee mentii sit mäkkärii vähä juustoille ja chillailtii hetken verra vaa kapes. Sit lähettii kympin dösäl kotiinpäi. Nappasin siin dösäril pari kuvaa, heheee. Mut semmone kuukauspäivä.
  Torstaina ei vissiinkää mitää ihmeellist tapahtunu. Perjantaina menin Miisalle illaks. Siel sit vietin iltaa ja lähettii Nikon kans sielt taas kympin dösäl himppee. Oisin muute jääny muitten kans yöks, mut mul oli tosiaa launtain ne hautajaiset 12 aikaa. Lauantaina heräsin jossai kymmenen aikaa ku piti valmistautuu. Oli enne lähtöö iha hirvee kriisi mulla et laitanko balleriinat vai korkkarit :D Päädyin sit balleriinoihi. Siel oli sellast semii , semmosta mitä hautajaisis yleensä. Kyl mää itkin kans vähäse. Illal sit olin vaa koneella , mut jossain vaihees likat sai houkuteltuu mut lähtee niitten kans Virkkala. Siel sit kymmenee asti ja sen jälkee kotiin nukkuu.
  Nyt sunnuntaina oli tietysti äitienpäivä! Muistihan kaikki onnitella äitejä ? ;) Ite annoin äiskälle semmosen kivan kortin ja valokuvan mis oli perheen lapset ja äiti. Syötiin vähä kakkuu ja äiti oli kokannu hirmusen hyvät sapuskat! Söin pitkäst aikaa mahan kunnol täytee. Diipadaapa mitäs vielä... Joo mä lähin Virkkalaa (taas) jossai kolmen aikoihi. Siel sit hengailtii kavereide kans ihanas auringonpaistees. <3 Lähin kaheksan aikoihi kotia päin. Ainii ja sanoinko jo et sain eile uuden puhelimen! Siisku mun puhelin katos pari kuukaut sitte ja olin sen aikaa ilman puhelinta , ni ette voi uskoo kui onnessani olin eile ku äiti tuli sillee et '' Täs on tää sun puhelin. Tätä et sit hukkaa. '' Olin sillee uijui!!! Mut emmä sentää mitää lumiaa saanu, tää on vaa tämmönen perus Nokian musta halpispuhelin, mut kelpaa mulle. :) Tänää ois koulus uintiiki. Pitää raahaa kouluu kaikki suoristusrauta, hiustenkuivain, meikit + poistoaine, harja , selvityssuihke jne.  Muttamutta meenpäs tästä pukee ja meikkaa ja tällee.  Morjens!! (:







:DD:D






















4 kommenttia:

Lotta kirjoitti...

sinä & teea ootte tosi kauniita :):) ja hyvää 3kk päivää vähä myöhäs ! :)

liisa kirjoitti...

Sul on ihana blogi, ja oot iha sairaa nätti ! (: :D

TARU kirjoitti...

haha kiitos kiitos :D

TARU kirjoitti...

tänks! (: