sunnuntai 6. toukokuuta 2012

ei se oo täällä maan päällä , vaan se on pään sisällä

Heippaheii! Nomutta tänä viikonloppuna on ollu iha kiva fiilis. Perjantaina Miisa tuli meille pitkästä aikaa yöks! Käytiin saunassa ja syötiin herkkuja ja paistettii uunissa sellasii pikkupizzoja ja vedettii pepemakee. Sellasta perus perjantairuokaa. :D Mentii nukkuu jossai yhen tai kahen aikoihi ja heräiltii siinä 11-12 maissa. Istuttii vaa peittojen kans olohuoneessa ja katottii disney channelii. DC:lle ei voi koskaa olla liian vanha! Sitten ku Miisseli oli lähteny poikien kans Virkkalaa ni aloin siivomaa mun huonetta. Vein maton pihalle tuulettuu ja imuroin huoneen läpikotasin. Sit kans siivosin mun vaatekaapin ja mun isomman vaatekaapin mis on kaikkee takkeja, kirjoja, huiveja, muistitauluja, rikkinäine näppäimistö, lankoja ja muuta sellasta turhaa. Nii niitä sit siivosin et vein talvitakit varastoon oottamaan seuraavaa talvea ja vein just noi mitkä mainitsin äsken nii laitoin kans jonnekki varastoon tai sit vaan suoraa roskiin. Laitoin kenkiä ja huppareita sinne kaappiin noitten tilalle. Kirjotuspöydänki tavarat järjestelin uudellee. Mut sen jälkeen ku olin siivonnu ni lähin Miisalle yöks. Äiti vei mut, Miisan ja Karon sinne , ettei tarttenu alkaa pyöräl menee. Siel sit oltii yötä minä , Miisa , Julle , Roni ja Joni. Jutskailtii kaikkee ja kuunneltii musiikkii. Sellast pientä yökyläjuttuu vaa. :) Käytii yöl Maksjoenkoululla ja siel oli Joona, Jesse ja Niko. Hengailtii siel semmosel pienel porukal hetken aikaa ja lähettii sit takas Miisal. Mä nukahdin neljältä mut muut kuulemma nukahti vast puol 6.
Tänä aamuna siinä ku heräiltiin niin syötii aamupalaa ja oltii vaan. Sit sisko ja sen kaveri tuli hakemaa mua sielt mopoilla. Skootterin kyydis pitkä matka on oikeesti aika tylsää, tuli siinä huomattua. :D Kotiin ku pääsin ni söin ja menin koneelle. Oon nyt ollu viimeset 6h koneella , nörtti(kö).  Täs oon sit vähä välii vetäny sämpylöit, suklaata, pepemakee, makaronii , sipsii yms. Sit viel ku vettä sataa ni ei voi uloskaa mennä! Mut tunnin päästä saunaa rentoutuu (:
Joo mut ensviikolla on koulus väriviikko. Pitää taas alkaa kaivaa tiettyjä värejä vaatekaapista. Ja ensviikonloppuna on lauantaina puolmummin hautajaiset. Hirveetä et joku ees puolisukulaine kuolee, mut sinäänsä ei mua kauheesti sureta koska en ollu hänen kans niin läheine, mut kunnioitan sitä silti edelleen. Ginas olis ollu nii nätti musta pitsimekko sinne hautajaisii, mut ei kuulemma kerkee tilaa... Joten etin sitte kaapista jotain mustaa. Sunnuntaina on sit äitienpäiväki! Senki meinasin unohtaa. Kuviksessa äideille tehtiin semmoset savikupit mitkä sit poltettii uunissa ja maalattii. Aion siihe lisäks ostaa ehkä jotai äitin lempikarkkii ja poimin valkovuokkoja niiku perinteisesti joka vuosi teen. (: Muistakaa teki onnitella teiän äitejä! Mut mulla unohtu mun kamera sinne Miisalle ni en oo saanu yhtään kuvii nyt tähä blogiin tai mitää kuvii täst ihanasta sadekelistä (hee he hee) joten otin we♥it : ista muutaman tämmösen kuvan. Illanjatkoja!













ah koko ilta paratiisia kuunnellen <3

Ei kommentteja: