perjantai 25. toukokuuta 2012

Best day eveeer!

Olipas kyllä niin kiva päivä tänää! Koulussa vaa 3h ja kotona yksin koulun jälkee! Latailtii rebekan kans vähä biisejä puhelimii ja tämmöstä. Sitte söin , laitoin kamat ja lähin lassarille. Uimaa en uskaltanu, mut muut kävi. Oltii siellä minä, rebekka, karoliina, meri, martin, elmeri ja matias. Jäbät tuli elmon veneellä ni päästii sillä sitte käymää kaljaasissa ja vähä rälläämässä veneellä.
Tietämättömille kaljaasi on semmonen lauttaravintola mikä viedää keskelle järvee aina kesäks ja sinne mennää veneellä ja sielt saa parhaimpii lihapiirakoita ikinä ja limuu ja karkkii ja tällästä. Yleensä siel on aikuisii vähä kaljottelemas tai sit lapsiperheit syömäs. Ihana mesta , tykkään tosi paljo! Yritin tänää vähä ruskettuukki mut eipä siitäkää mitää tullu. Timi lainas meille sen kajareita ku se ite lähti Järvenpäähä ja kuunneltii niitä sitte kooooko päivä. Laskin et olin rantsulla tai sillee ni melkee 6h ! Mut ei sitä ajankuluu huomannu ku oli nii kivaa. Ei tarvinnu huolehtii mistää ja oli ihana meininki koko aja. Muutki ihmiset kuunteli siel musiikkii ja nautti auringosta ja oli lepposasti. Tuttujaki näkyili siel. Ainii ja näin mun veljen kaljaasissa! Sen kaveri osti mulle tupla-patukan... Hahaa se oli hyvää. Nomut sit jossai iltaa kohden meri ja karoliina lähti kotii ja minä , elmeri ja rebekka lähettii osuniemenrantaa ku matias ja martin oli siel kalassa ni mentii sinne niitten kans oleskelee vaan. Se vesi siel oli tosi lämmintä! Mut en käyny siltikää uimassa. Oltii siellä jonki aikaa ja elmeri lähti sit viemää mua ja rebekkaa takas lassarille ku lähettii kotiin sieltä. Oli pitkästä aikaa niin kiva päivä! Nauroin paljo ja oikeesti nautin elämästä. Tungen ny muutaman kuvan tähä!   Heissanheiii ((:





















2 kommenttia:

Lotta kirjoitti...

miten oot tehny ton sun blogin bannerin?

TARU kirjoitti...

picmonkeyssä (: siis picmonkey.com