sunnuntai 15. heinäkuuta 2012

Release me and open my eyes

Heipsan hei! Mulla oli kolme kesälomatoivetta , telttailemaan kaverien kans , shoppaileen helsinkii ja lintsille. Nyt oon käyny telttailemassa karon ja rebekan kans mun leikkimökissä ja käyny lintsillä. Jouduttiin menee leikkimökkiin ku ei äidit päästäny mihinkää metsiin eikä oltais muutenkaa varmaa uskallettu mennä mihinkää metikköihin , ja vähemmän vaivaa ku ei tarvii mitää telttaa pystyttää ku voi mennä suoraan leikkimökkiin nukkuu, joten tehtiin sit nii. Iha hauskaa meil oli , grillattiin (äiti grillas me syötiin) kuunneltiin musaa ja laitettiin hiuksii ja oltiin vaa. Sit aamulla karo lähti korvahuuhteluun ja me jäätiin reben kans kattoo telkkarii. Tunnin päästä ku karo tuli takas ni lähettiin virkkalaa. Siel sit meni se loppupäivä. Kävin kans viime keskiviikkona karjaalla yökyläilemässä pitkästä aikaa. Sieltä ku tulin ni menin taas virkkalaan. Se torstai oli kyl ehdottomasti paras päivä tällä viikolla. Oli jotenki sellane onnellinen ja ilonen fiilis. Kaikki oli hyvin eikä kukaan tai mikään ärsyttäny mua. Ja aurinko paisto! Perjantaina oli 13.päivä, mut mulle ei ainakaan tapahtunu mitää erityisen pahaa sillo. :D Eilen olin sit siel linnanmäellä serkkujen kans.Oli aika jees, paitsi etten uskaltanu mennä ukkoon. Kiljuin oikeestaan jokases laitteessa paitsi vonkaputoukses. Niihi laitteisiin oli iha hirveet jonot! Tai no hirveet ja hirveet , jonotettiin aina yhteen laitteesee 10-25minuuttii. Sain lintsillä kulumaa 55euroo. Mun piti säästää siit jonki verran mutku ei sitä hattaraa tai sateenkaaritötteröö tai makkaraperunoita voinu vastustaa! Lähettiin sieltä jossain ysin maissa ajelee kettulaan päin. Nukuin autossa jo jonki verra. Illalla käytiin marjan kans viel pirtillä ku siel oli tanssit. Sen jälkeen makoiltiin vaa marjan huoneessa ja lopulta mä nukahdin. Menin nukkumaa yheltä ja heräsin yheltä. Tuli siinä pitkästä aikaa taas nukuttuu hyvin!  Syötiin ja sit nää lähti viemää mua kotiin. Huomenna nikon pitäis tulla tääl käymää.
Ainii ja tästä mun ulkoasusta sen verran et miksen osaa käyttää tätä? En pysty sen takii lisää bannerii, koska mul on joku kuvanlisäysjuttu täynnä tai jotain , ja sit taustaa mikä nyt on valkonen , ni en sitäkää pysty vaihtaa, koska oon ylittäny ton jutun. Ainii ja ku yritin lisätä picasan verkkoalbumin kautta lisää kuvia , ni siel pystyin hetken lataa kuvia mut nyt sielläki tulee toi et on ylittyny , enkä todellakaan ala ostaa lisää tilaa. Ja kaikki ne kuvapaikat minne ladataan ja sit liitetään tänne ni en osaa käyttää niitä. Joten tän kuvanlisäys ongelman takia ei oo tässäkään postauksessa paljoo kuvia.  Alkaa hermo mennä tähä. Mut nyt lähen tästä safkailemaan. Heipsun! :)





Ei kommentteja: