torstai 19. heinäkuuta 2012

Every teardrop is a waterfall

Käväsin eilen siskon ja sen kavereiden kans lohjalla. En ees muista millon oon viimeks käyny siellä. Huomasin et hennesissä oli mun biksut alessa, 3e/osa! Olihan ne sit pakko ostaa. Ostin kans sellasen kultasen kaulakorun mis on pitkä se ketju, ku oon sellast jonki aikaa ettiny ni nytpäs löysin sellasen.
Joo ja vero modasta ostin tommoset perusvalkoset shortsit. Kotimatkalla alko sataa ihan hirveesti, ja koska oltiin mopoilla liikenteessä ni kastuttiin matkalla iha läpimäräks. Se oli oikeestaan kivaa istuu siel kyydissä ku sato vettä. :D Siitä sit menin saunaa ja sen jälkee siivosin mun huonetta.
Tänää meen vissiin virkkalaa, huomenna niko tulee yöks ja sunnuntaina lähen laivalle.
 Eipä mulla sit kai enää muuta. Heippodei!  

Ei kommentteja: