maanantai 23. huhtikuuta 2012

valtion valta, mä vedän maton sen alta

Sori taas pitkästä postausvälistä, mut oompa taas unohdellu kirjottaa. Joo viime viikonloppu men itosi kivasti! Perjantain oli ne Miisan ja Merin synttärit ja oltiin siel sit Karojen , Rebekan ja Tildan kans perjantain yötä. Meil oli 12-päkki esaa ja kaiken maailman herkkui. Venattii paljuu lämpimäks muutaman tunni, mut sitku mentii sinne ni siel oli vesi kylmää! :D Oltii iha et ei helevetti ja mentii sisälle suihkuu ja kylpyammeesee. Nukuttii Miisan sellases autotallijutus et siel oli niiku pari sohvaa ja patjat lattialle ja rakastan niit musavehkeit siel! Sitä basson määrää <3 Kelpais mun huoneesee sellaset. Mutjoo niin siis niistä popitettii all night ja hilluttii viel yöl jossai Maksjoen koululla Ronin , Pekan , Joonan ja Wikin kans. Sit jossai vaihees lähettii takas Miisalle nukkuu. Aamul syötii ja tällai hengattii vaa siel autotallis. Sit kaikkii tultii hakee jossai aamupäiväl ja näi. Lähin Miisan kans sit jossai kolmen tai neljän aikaa Karjaalle Nikolle . Jäätii sinne yöks ja näi. Se auringonlasku siel oli nii ihana!!! Ja aamul ku herättii ni mentii Miisan kans ulos ni siel oli jotai 18 astet lämmintä! Se oli nii ihanaa. Sit meit tultii hakee sielt kolmen aikaa ja mentii sit omii koteihi mut mentii sit vähä myöhemmi silti viel Virkkalaa. Sellane kiva viikonloppu oli. Tänää en ois jaksanu ees herätä kouluu ku olin nii väsyny viikonlopun jäljilt. Sit viel tuli iltapäiväst hirvee vitutus ja pää kipeeks. Lisäks unohdin mennä terkkatarkastuksee. Sitku olin lähös pyöräilee ni musasoitin ei mennu päälle. Olin sillee et nyt oikeesti... Sit vaa pyöräilin nopee kotii ja hetiku menin mun huoneesee ni menin makaa mun sängylle ja nukuin vahingos parin tunnin päikkärit. Teki kyl hyvää! Sit söin ja tulin dataa. Ainii ja Miisa lähtee keskiviikkona Italiaa, yhyy ): Mut nyt meen tekee vähä ruokaa ja tämmöstä. Heippodei! (:











kissa :D:D:D:D:D:D:D

1 kommentti:

milja kirjoitti...

mun blogin osote muuttu ni täs ois uus:)
http://ootko0nnellinen.blogspot.com/