tiistai 3. huhtikuuta 2012

Sinne minne ei pääse lentokoneilla eikä huumeil, sukellan saippuakuplan sisää ja moikkaan muumei

Olipa melkonen viikonalku... Yks meiän koululainen kuoli lauantaina ja siitä pidettii aamunavaus eilen. Ja lippu laitettii puolitankoo ja kunnioitettii häntä. Moni itki sinä päivänä. Esimerkiks minä, Karo, Tilda ja Rebe itkettii, vaik ei meist ku pari tuntenu sitä. Silti surullista ku joku kuolee. Haikee koulupäivä oli. Sua jäädään kaipaamaan T !   
Mut asiasta kolmanteen. Tänää tehtii köksäs pääsiäisateria mikä oli suoraan sanottuna aika hirvee. Riisit ja salaatti oli iha hyvää, mut sit kanaa ei saanu irrotettuu paljoo ja appelsiiniaurinko-jälkkäri oli ehk vähä ällön hyytelömäine. Mut kyl kelpas silti ku oli nälkä! Koulun jälkee menin sellasee selkähoitoo, koska mul on selkä vähä huonos kunnos ku siel on paljo epäpuhtauksii ja tällee ni mun selkää vähä nypittii jollai piikillä ja tehtii ihokuorinta ja semmosta. Tuli sellane fresh olo sen hoidon jälkee. Lopun iltapäivän ja illan mä olinki sitte vaa Virkkalassa ja koneella. Torstaina ois hissan koe enkä oo avannu kirjaa ku kerran ja historia ei oo ihan mun aine et mietin vaan, et kuinkahan tuun selviytymää. Pääsiäislomalla meen vaa torstaina Miisalle yöks ja sen jälkeisii suunnitelmii mulla ei oo. Aattelin vaa rentoutuu kotona ja lukee ja siivoo ja nukkuu univelat pois. Nyt mä tästä jatkan hetken datailuu ja meen sit saunaa ja nukkumaan. Heippodei!! 







Ei kommentteja: