lauantai 18. helmikuuta 2012

Estonia, here I come

Noniin huomenaamulla ysin aikoihin ois sitte nokka kohti Viroo! Mennään perheen kanssa kylpylään sinne, ja mä aattelin katella sieltä jotain kivoja laukkuja ja koruja. Äiti sano, et se on varannu mulle ja mun siskolle sellaset kynsiengeelaus-hoidon. Ja mulla ei oo mitään hajua mikä se sellanen juttu on... Mutta laukut on pakattu ja otin mukaan vaan parit housut, hameen ja vaaleenpunasen-ja sinisen kauluspaidan ja bleiserin. Kyllä niillä nyt pari päivää pärjää ja jos ei niin kaupoille siis! Hahah, mutta kävimpäs tänään siellä Miisan kujassa kasvohoidossa. Se oli niin ihanaa! Mun niskoja ja päätä hierottiin ja naamaan laitettiin kaikkii kuorintoja ja voiteita jne. Lopuks mut vielä meikattiin sielä! Nojoo ne meikit ei ollu mistään parhaasta päästä niin meikkasin ite lisää heeheh. Mut oli kyllä ihanaa siellä maata kaks tuntia lämpimän peiton alla. Suosittelen oikeesti! Mut rupeen nyt latailee näit biisei mp3:see, et mmmoi!




2 kommenttia:

Josku kirjoitti...

Heipsan:)

Tosi kiva blogi sulla & hyvää reissua teille ♥

http://www.josku-neverstopdreaming.blogspot.com

TARU kirjoitti...

kiitti!