lauantai 24. maaliskuuta 2012

boom boom , shake shake

Heipähei! Empä oo taas melkeen viikkoon mitään kirjotellu. Mutta joo, mulla vaihtuu nyt jakso ensviikolla ja täytyy sanoo, ettei uus lukujärjestys oo mistään parhaasta päästä! Pitää taas heräillä aikasin ja olla pitkään koulussa. Mut pitäää yrittää pärjätä enää se vika jakso, koska sithän alkaakin taas jo ihana pitkään odotettu kesäloma. Tällä viikolla ei oo tapahtunu paljoo mitää eirtyistä. Paitsi et kadotin mun tietämättä mun dösäkortin ja puhelimen! Mietin vaa ku yht'äkkii äitille soittaaa joku naine mikä sanoo et mun puhelin on löytyny ja parin päivän pääst soitettii mun dösäkortista. Mut hyvä vaan et ne löyty. Olin eilen perjantaina Miisal yötä ja oli siel pari muutaki yötä. Sen takii oonki näi väsyny tänää ku en nukkunu paljoo viime yönä, koska valvottii koko yö. Sillä on seurauksensa. Oon vaa tänää hillunu koko päivän yöpuvus ja kattonu leffoi ja ottanu pienet tirsat ja juonu lämpimii juomuii. Kohta pitäis lähtee Virkkalas käymään vaikken kyl yhtää jaksais. Huomenna Niko ja Juuso tulee aamulla taas meille ku en oo nähny niitä ku jäbät on ollu laivalla. Ainii ja käytii perjantaina likkojen kans kebabilla/pizzalla jakson loppumise kunniaks.
 Kivat viikonlopun jatkot kaikille!!














Ei kommentteja: